Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under april 2009

Av Moa Enberg - 28 april 2009 20:46

Jag har ingen aning, jag hoppas och jag ber, men har fått känslan av att jag det inte stämmer måste kolla igen imorgon! det känns så i kroppen men det känns ändå som om jag inte är det, jag vet inte jag måste bara titta igen!

Är nervös för jag kommer bli ledsen ialf det inte stämmer, snälla låt det vara sant!! 

Just nu sitter jag på jobbet, har natten.. lugnt nu!

Ska sätta mig och kolla på tv och käka lite godis!

Sovgott! hörs imorn eller någon dag!


Av Moa Enberg - 25 april 2009 13:09

Det finns många förklaringar till saker och ting, varför vissa saker just händer mig, dig och hon/han.. Men allting handlar egentligen om förlåtelse!! Eller gör det verkligen det? Vissa tror att det är gud vissa tror att det är ödet! Fan vad djup jag är..Ähh!

Orkar inte med det..

Igår hade jag och albin en härlig dag, fin väder så i var ute hela dagen och höll på att fixa lite hemma i trädgården och lekte i lekparken nedanför oss! :) helt underbart, idag jobbar jag så då händer det inte så mycket! Men ikväll är det Kultiration som gäller.. ska bli skit kul! :D Ska få sluta lite tidigare från jobbet så jag hinner dit i tid.. :)

Jag är laddad som fasiken!

See you tonight 

Av Moa Enberg - 21 april 2009 20:10

Dagens tema...

idag har jag varit ledig fram till kl halv 5 då började min arbetsdag sen jobbar jag till kl tio imorgon! Som tur är de sovande jour, så då har jag en härlig dag framför mig imorgon.. Idag har jag haft en stressig dag men ändå inte. har kännts stressigt men jag har ändå inte fått något gjort! Imorn ska jag försöka åka förbi på jobbet där jag ska vara i sommar så jag kan kolla upp mitt schema! Har inte hänt så mycket mer idag, en dryg dag med skit besked men vad ska man göra det är inte någon fara men ändå, det känns ändå inte roligt! Får se vad det leder till, det kommer nog gå bra men men! jadu jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu är tråkigt här nu, och varje gång jag jobbar natt här blir jag så enormt godis dugen men jag tar aldrig med mig något godis.. när ska jag lära mig?! ;)

Näe nu ska jag göra det sista sen låsa in mig på kontoret! .. Cao 

Av Moa Enberg - 19 april 2009 14:22

Oj Oj, då har man jobbat på ett hullsta disco igen, hehe det var roligt..

Mycke fylla och tjafs..många "drama queens".. Små barnen, hehe! (jag kan juh faktiskt kalla dom för småbarn nu!) Det har juh faktiskt ändrats lite sen man själv var 15 år och gick dit.. Men det va väldigt roligt att se alla. Kändes lite konstigt när det var kompisars små syskon som var ute, men bara lugn tjejer.. jag tror dom var nyktra! ;) Så igår slutade jag vid halv 2 ungefär var hemma strax efter kl 2 sen innan man lugnade ner sig var nog kl 3 innan man somnade och sen upp imorse och jobba på det vanliga jobbet.. så nu sitter jag här och kollar runt lite på nätet.. imorn är jag ledig så då ska jag och albin hitta på något skoj! jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute i trädgården och fixa lite. det tycker han är så roligt också så det skulle vara härligt! 

Idag ska han gå på bio för första gången i sitt liv, med mormor, Bettan, Elin och Liam. Kolla om han orkar sitta still i en timme, det ska bli spännande att höra. Jäkla skit att jag jobba annars skulle vi ha gått allihopa tillsammans! 

men men that´s life! Näe nu ska jag kolla om någon tvätt har torkat så jag kan vika lite tvätt och göra lite så jag inte somnar, för här känner jag bara att ögonen går i kors! uscha va trött jag är blir nog en tidig kväll ikväll. fast jag slutar juh inte förrän halv nio och innan man har ätit och plockat undan lite hemma så närmar den sig nog elva! typiskt! 

Hej så länge! 


Av Moa Enberg - 16 april 2009 19:30

Idag har man varit och bastat hemma hos fader min.. riktigt skönt var det.. men jag höll på dö efter ett tag.. blev varmt som bara den.. sen åkte vi och fixade lite på staden. Och idag gjorde jag också ett försök att se mamma mia, men jag somnade igen vet inte vad det är med mig och den filmen.. sen fixade jag mat och albin åt med glädje idag, ganska ialf.. :) Och nu har vi landat hemma hos mamma "mormor" jag och albin ska sova här i natt dalmir skulle iväg en sväng ikväll och han skulle fixa nått med bilen så då tog vi oss hit ut.. så ikväll ska vi ha lite mys här! Just nu leker han för fullt med mormor, han har verkligen börjat gett order, LEK Mormor, Lek med bonden! Hör man han säga till henne lite då och då så fort hon lutar sig bakåt i soffan för att kolla på tv eller nått.. :P Satt och kollade på lite bilder på den här datorn hemma hos mamma så ni ska få några här sen.. lite roliga och min snygga pose bile med ett snet lende pga snus (JAG BORDE VERKLIGEN SLUTA!).. och en jäkla snygg bild på Dalmir och Albin.. hehe..

och sen en bild på albin när han badar i en väldigt stor badbalja.. ;)

Ni får se..

Idag har jag funderat lite gran också hur man ska ha det i livet, nu har det varit bra,men det känns som man står och trampar på sammma ställe hela tiden. Jag behöver något mer i livet men vad?! jag får se vad som händer. Vem vet en dag kanske min önskan går i uppfyllelse! Jag får se.. jag hoppas än! Men ska man alltid hoppas?

Imorgon ska jag träffa Jp hoppas jag det skulle vara trevligt.. Och Julia när ska vi ses vi måste ses något snarast tycker jag! Dessa tjejer är det alltid lika roligt att träffa! Sen i helgen är det jobb helg kul att jobba på Hullsta! Det är juh 15 års disco, Det var inte längesedan man var där själv, men då sa min käre fader något till mig som gjorde att jag kände mig riktigt gammal! - kommer du ihåg själv när det var lite äldre folk som jobbade där när nu gick dit på disco, då tyckte väl du att de var gammla tanter! hmm gammla tanter tänkte jag väl inte men jag tyckte ialf att de var gammla! När vi satt och pratade om pension så var det något som var kostnads fritt tills man var 30, Shit va bra tänkte jag det är juh as länge kvar! då slänger pappa ur sig:

Ja det är juh inte så långt dit nio år kvar bara! Fattar ni NIO år kvar till 30! Det går faktiskt ganska snabbt! Undra om pappa förösker få mig i någon ålders noja?! Pappa då!

Näe nu ska jag leka lite med Albin och mormor!

Tjohooo hade gött! I call you Bitch!


Av Moa Enberg - 15 april 2009 12:23

Igår jobbade jag sen gick jag på fotboll och tittade lite med Albin och Dalmir. sen åkte vi hem och jag var enormt sugen på godis tillslut hittade jag lite efter albin hade somnat så då satt jag och tjuv åt i soffan.. Sen somnade jag som en stock.. :) I natt kom Albin in springande till vårat sovrum och ville sova med oss! Sötnosen.. Han sprang verkligen, jag vet inte vad det blev med han, om han hade en dröm eller något.. stackaren..

Annars var det en lugn kväll.. och idag när jag slutar ska vi väl fixa lite hemma och bara ta det lugnt om det går.. får se! Sen är jag ledig nu i två dagar det ska bli skönt! Har varit så enormt trött i flera dagar, kan det bero på min mage kanske! hmm..

Näe nu ska jag ta och städa lite på jobbet.. Skitkul, och sen hem och städa ikväll, ser ut som fan hemma!

Ha en bra dag!  

Av Moa Enberg - 14 april 2009 14:03

Nu har påsken gått, vi har haft en bra helg vi gick ut tillsammans på lördagen och det var riktigt trevligt, mysigt skulle jag väl kunna säga. Det var längesedan vi var ute tillsammans jag och Dalmir. Sen igår var vi och hälsade på lite folk vi fick en god middag sen har vi grillat hemma hos min pappa enormt gott dom bara tittade på mig för jag åt så mycket.. :P men första grillen är helt underbar! 

sen har påsken varit lugn, eller vi har hunnit hitta på mycke saker, vi var i sundsvall en sväng också och albin skötte sig utmärkt, det var riktigt kul och trevligt det också.. :)

Sen idag jobbar man, och albin är tillbaka på dagis så idag är det en vanlig vardag igen.. haft en riktigt trevlig påsk.. Ikväll slutar jag halv nio så det händer väl inte så mycket då, ska väl koppla av lite sen är de dags för att sova igen, imorn börjar jag inte förän kl tio och slutar halv fem så de är en kort dag så det blir skönt! sen ska albin få vara ledig torsdag och fredag för sen jobbar jag i helgen så.. han aknske får gå en sväng på torsdag så jag kan gå på sjukhuset möjligtvis.. får se!

Nu ska man återgå till jobbet..

Njut av solen ni som är ledig!

Cao 


Av Moa Enberg - 9 april 2009 20:54

Glad Påsk allesammans! :)

Hoppas att ni alla får en trevlig påsk, ikväll har vi varit hemma hos pappa och ätit skink macka! :) enormt gott!

och nu sitter jag på jobbet har natten i natt och tjänar pengar.. STORHELG! :D

hehe! Annars har läget varit lugnt idag har försökt vila men det har inte gått så rba så jag får väl se hur denna natt går, eller rättare sagt hur dagen imorn blir lär sova hyffsat gott imorgon när jag kommer hem! :)

Nu ska jag slänga in lite kläder i tvätten och göra lite nytta!

Puss å hej 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards