Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under augusti 2011

Av Moa Enberg - 4 augusti 2011 19:20

på jobbet häromdagen gick vi en promenad går igenom alla villa kvarter, och det är verklgen en tävling på gatorna vem som har finast tomt... :P om en är ute och klipper gräset så är det minst 3 till som gör det! om en rensar rabatten så är det ialf 2 st till som också gör det! ja herregud!! om en skaffar en pool så skaffar någon annan det nästa år..

Nu har det varit några dagar med jobb men idag och imorgon är jag ledig och sen ska jag jobba hela helgen! Sen har jag natten på måndag så det blir en ganska lugn start på nästa vecka ändå, jag gillar att jobba nätter! det är härligt det! :) och barnen behöver inte gå så långa dagar på dagis då heller så det gillar jag!!

Idag har jag evrkligen inte gjort någonting bara varit hemma har juh varit dåligt väder så.. har städat lite grann nu på eftermiddagen men jag har haft fullt upp ändå med massa kompisar till Albin här hemma dom kunde juh inte leka ute idag eftersom det regnade och åskade.. så det har avrit ett jäkla spring 5 killar på 5-7 års åldern och sen en lilla syster som vill vara med på alla lekar.. jag höll på garva ihjäl mig när dom skulle leka en lek då var en utav killarna en vanlig person och dom andra gick runt som några zombies och sa NIKOTIN NIKOTIN!! det är från nått barnprogram då det var hemska gubbar i kroppen på en pojke som tjuvrökte och dom gick runt och sa så.. :P haha!! herregud!


Ikväll ska jag verkligen njuta av tystanden när barnen har somnat för det har verkligen varit fullt ös!! och är det fortfarande! Nu ska jag försöka få Alicia att varva ner..


 

Sommar lunch ute i trädgården hos mormor! :))

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards