Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under februari 2012

Av Moa Enberg - 16 februari 2012 15:17

Halloj! 

Nu skriver jag här igen... ett nytt försök att börja blogga igen på allvar! varför just nu.. Jo jag är hemma och sjuk rastlös och less! :P har åkt på årets värsta förkylning... :/ inge roligt hostar och snorar för fullt men nu börjar det bli bättre, stackars barn har fått varit på dagis ändå men mamma Moa har inte varit rolig att vara med så dom har nog haft det bättre på dagis än att titta på snor mamma  som inte haft någon röst! 

Här rullar dagarna på man jobbar och sliter fullt ös med barnen! Albin blir bara större och klokare för varje dag som går! helt otroligt vad den pojken funderar och tänker! Han är verkligen mammas hjärta, drömde inatt att han var försvunnen men han kom tillbaka smutsig svettig och törstig.. och Åhh vad jag grät i sömnen och hade mig och när jag vaknade till och han låg brevid mig så kramade jag om han mitt hjärta! <3 Alicia är nu 2 år trotsig och bestämd men man kan inte annat än att skratta åt denna primadonna! Hon ska alltid ha sista ordet hon har också varit sjuk stackarn Halsfluss och sen blev det krupp på det.. och det var det värsta jag varit med om hon låg hemma i soffan helt utslagen orkade inget helt plötsligt blir det jobbigare och jobbigare att andas för hon till slut börjar hon bli blå i ansiktet! Jag bara skriker och gråter jag ser bara hemska tankar framför mig! men med skjuts och hjälp kom vi till akuten där vi fick hjälp och hon fick andas in lite allt möjligt så hon blev bra igen! men vilken rädsla jag satt på akuten i väntrummet och grinande och grinade! Helt förstörd! Men allt löste sig efter ett dygn men det var det jobbigaste dygnet jag varit med om! 

Nu ska barnen hämtas hem från dagis och gud så jag har längtat efter dom idag! Mina hjärtan dom är verkligen mitt liv dom här två gullungarna! <3

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards