Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under oktober 2011

Av Moa Enberg - 14 oktober 2011 18:34

Finns det nått bättre än fredagsmys?!

Hela familjen ser framemot det.. Albin mest av alla tror jag! ikväll bunkrar vi upp med chips dipp grönsaker coca cola och lite godis!! Mys till max..

Idag har man jobbat och barnen har varit på dagis..

Älskar att sluta 16 på fredagar istl för 20.. då hinner man mysa länge med sina små.. ;) och nu i helgen är jag ledig! ska bli så skönt, höstmarknaden är det juh i helgen också så de är mysigt..

sen ska vi nog bara vara, ta det lugnt och bara mysa, hälsa på morfar göra lite sånt.. :) sen nästa helg blir det att åka upp till fjällen ska bli såå kul!! lite friluftsliv! :))) det kommer nog barnen gilla också!

Nu ska jag tända lite ljus och mysa till det! Tjing!

Av Moa Enberg - 2 oktober 2011 09:10

Goddag!!

Idag är det Söndag och vi ska bara fixa lite hemma sen ska vi på kalas till mitt gudbarn! Hemma ska vi rensa källaren lite och fixa..


Här hemma händer det inte så mycket, Alicia är lika aktiv som vanligt.. det är bus bus bus.. fullt ös hela tiden.. Albin är en ängel som försöker ha lite koll han med på lill syrran!! Sen leker dom och busar en massa tillsammans också, det är jätte roligt och nu kan juh Alicia säga alla djurläten så det är juh jätte roligt då kan dom juh leka bondgård tillsammans.. ;) Men annars rullar dagarna bara på det är jobb och dagis som gäller hela tiden och sen när man är hemma leks det och man lagar mat och såna måsten..


Nu är hösten här också väntar bara på snön nu och jul.. det  är väl nästa sak att se framemot och sen är det juh dags för Alicia att bli 2 år.. det är ett tag kvar men tjoff säger det bara så är det dags!


förra helgen var vi i Övik och skulle leka lite på knasiga kojan och sen stan.. vi hade det jätte bra på knasiga kojan men fyy vilken besvikelse på stan vi hittade ingenting .. värdelöst!! :((( vi ska väl ta oss iväg mot Sundsvall någon gång här sen..

Nått jag ser framemot är att vi ska upp till fjällen nu i oktober, med alla mina syskon och deras respektive, ut på fjällrn fiska och vandra lite ska bli urrr mysigt! tycker det ska bli så kul för barnen också att gå runt där vara ute i nature på ett annat sätt.. ska bli skit kul!! :))))

NU ska jag kika runt lite på datorn medans barnen leker så snällt!!

Tjoo hej! /// Moa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards