Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under april 2011

Av Moa Enberg - 9 april 2011 10:18

Shit vad jag har lagt bloggen åt sidan, tråkigt faktsikt för det är kul att skriva om vardagen och allt.. men nu har man inte haft tid eller lust..

ska göra ett sista försök att blogga annars lägger jag ner allt..

men då måste jag juh typ skriva ut varje inlägg som man skrivit för det är juh som en dagbok!


Här rullar ialf livet på, man jobbar dalmir pluggar barnen på dagis! :)

och allt går super!

Vi var juh uppe i Umeå med Albi pga hans mage och det var juh super bra där och efter det har vi sett en liten ljus glimt i allt helvete med hans mage, för några dagar sedan gjorde han ifrån sig 2 dagar i rad.. och det minns jag inte när han gjorde sist och verkligen inte av sig själv! så det var jätte kul men nu har inte gjort nått på tre dagar igen så det är lite jobbigt! trodde att det hade vänt men nu vet jag inte längre men man ska väl vara glad för det som var..

Alicia är det full fart på Dagis fröknarna säger att hon är en liten klätter apa och det stämmer juh!! men hon är så go och glad på dagis också!!

hon har blivit så stor nu och har sin egen vilja och är väldigt bestämd liten tjej!


Idag är det lördag och ikväll ska jag, andrea och Maria ha lite tjejkväll Maria fyller juh år också så vi ska små fira henne lite.. ;)

innan ska man väl försöka ta sig ner på stan en sväng är juh bröloppsmässan så det ska vi nog kika lite på...


Här omdagen fick Albin en ny cykel, jätte kul! han har inte gillat och cyklat varit lite små feg och inte tyckt det varit särskilt roligt men med en ny cykel så var det inga problem han bara cyklade och cyklade så det var jätte kul att se han var inte feg för fem öre.. ;)

nu är Alicia hysterisk för hon får inte sitta vid datorn så nu ska jag leka... ;P


tjing tjong!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards