Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under juli 2012

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det blir för väder!?!! och jag vill juh ha lite val möjligheter när jag är där jag vill inte bestämma mig redan nu vad jag måste ha på mig dg för dag.. :P Mamma och Malin kommer dö när dom ser min väska.. Malin kommer väl typ ha en liten ryggsäck typ och mamma kanske något lite större.. :P men vi är juh faktiskt 3 st.. :P och blöjor och allt.. Vi ska ialf åka ner till skåne på en släkt träff.. det ska bli spännande och intensivt.. :P Lördag blir det släkt för hela slanten söndag ska vi väl åka och kika runt lite, hoppas på sol så ska vi bada!!! :)

Och nu har jag semester i 3 v... ska bli jätte skönt inte ha några speciella måsten bara njuta.. jag hoppas verkligen att vädret kan vända och man får fint väder värme och sol vill jag ha!!! annars gråter jag! Albin är jätte glad över att ha sommarlov!! Så nu ska det njutas, äta glass och må gott! Nu ska jag dö i soffan en stund blir tidig morgon imorn! packa de sista sakerna sen beger vi oss mot sundsvall sen vidare med tåg ner till kristianstad! :)

Kommer sakna Dalmir och han fyller juh år medans vi är borta också.. :( men han har fått ett paket redan och sen har jag gömmt ett annat som han får leta efter.. ;) Älskar han! <3

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards