Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under maj 2009

Av Moa Enberg - 27 maj 2009 19:10

Goddag! idag slutade jag kl 10 efter en tuff morgon, det var inte det enklaste! men det gick, kom hem och la mig i soffan en stund sen blev det en dusch och pigga till sig lite! sen har min duktiga man klippt gräset, det behövdes.. :P imorn ska jag rensa blommrabatten! (vet inte om de stavas så men ni fattar va?)  får se dock om vädret tilllåter det.. vill inte stå ute i sånt här blåsväder som det är idag! Imorn ska vi bjuda Pappa och Elisabeth på middag, dom tyckte det var våran tur nu.. :P hehe vet itne riktigt vad man ska hitta på kanske potatisgratäng... Mmmmm det lät gott! kanske grilla lite! får se var det blir.. Näe nu ska jag gå och leka lite med min lilla Älskling! Den stora är och kollar på fotboll!;)

Puss och Hej nu ska jag dra!

Av Moa Enberg - 26 maj 2009 09:43

Jaha igår hamnade man i Holm vi städade logerna uppe på Tjurskullen eftersom det snart är Holmgång! Så jag och syster städade i några timmar.. tillslut så blev det rent.. vi gjorde det bra tycker vi iallafall.. ;)

Sen hem till mamma och vi gjorde mat sen blev det dags för tårta och det kom lite fok hit! Sen har jag drömt så mycket konstigt i natt! Helt sjukt har det varit. Jag har varit så arg, ledsen och lycklig i natt.. Mycket konstigt har det varit!

Så nu har mamma fyllt år också! Nu ska jag ta och plocka undan lite efter frukosten sen ska jag ladda för att jobba ikväll/natt! :/ känns sådär... men men! vad gör man inte för lite pengar.. ;) hehe...

Hoppas ni alla får en bra dag nu måste jag börja min ordentligt.. har precis sagt hej då till Malin och Richard så nu ses vi inte förrän i sommar någon gång vet inte när..

Nu måste jag verkligen slita mig från datorn.. :P

HEyy då

Av Moa Enberg - 25 maj 2009 12:32

nu har jag inte skrivit på ett tag beror på att jag varit trött och mått illa!!!

Idag fyller min mamma år så jag ska snart åka dit försöker få tag på malin så jag får lifta med dom! nu ringde hon äntligen upp.. dom va i strinne men dom vänder.. ;) tackar tackar! nu måste jag skynda mig att plocka ihop lite saker.. försöker skriva ikväll kanske!

Puss å Hej!

Av Moa Enberg - 19 maj 2009 19:42

Idag har det varit en lugn dag. riktigt skönt! vaknade mådde lite små dåligt men blev bra sen efter lite saltgurka och hårdbröd.. ;) Sen kollade jag på en film (Benjamin Button) riktigt bra film se den om ni inte sett den redan!! Sen vilade jag lite grann, kände att jag behövde det! imorgon är jag också ledig Albin ska nog få gå en sväng på dagis! tills jag blir pigg så.. sen är han ledig torsdag! då är det juh röd dag men jag jobbar dock då så.. men men sen har vi en härlig helg framöver oss ska gå på marknaden också! :) det är juh mysigt! :) sen vet jag inte vad man ska göra.. imorn ska jag ta det lugnt sen får man väl se vad som händer.. näe nu ska jag lägga Albin är dags för det! tråkiga inlägg nu men men jag skriver något iallafall..

Ha en bra dag!

Av Moa Enberg - 18 maj 2009 19:40

Bus Pojken min, skvaller byttan min! :)

Just nu leker han att han ska fånga fisk så han "simmar" runt på golvet och fångar fiskar.. ;) Idag när jag kom och skulle hämta han på dagis så stog han i kö efter alla barnen han skulle hoppa hage! hehe sötnosen det såg så roligt ut när han skulle hoppa, tillslut blev han så uppspelt så han rammlade! min lilla pojke blev ledsen! Sen var vi på stan med Jossan och Elisabeth. Jossan bjöd på fika ännu en gång! Tack så mycket! nästa gång är det nog min tur! ;) Så min dag har varit lugn.. näe nu luktar det inte gott  här hemma.. Albin är den ansvarige för det faktiskt! sen är det läggdags för den lill skiten! :)

Ha de bra imorn är jag ledig -underbart

Av Moa Enberg - 17 maj 2009 20:53

Att känna ett sånt sug av godis som jag gjorde i eftermiddag var längesedan jag kände men efter bara ett par godisar så känner jag mig nöjd.. vilken besvikelse jag som ville tok frossa!!! Dalmir fick till och mjed åka och köpa godis till mig och komma med det till jobbet! 

fan jag har saknat Albin nått så hemskt idag nu när jag har jobbat.. han har varit hemma mycket nu den här veckan vi har haft det riktigt mysigt.. inte gjort något speciellt bara varit tillsammans han har lekt som bäst och pratat, vi har haft det riktigt mysigt! så då blir det tråkigt att vara utan han speciellt ett sånt här pass.. började 12 idag och slutar imorn kl 10.. näe nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag faktiskt sova.. och imorn ska jag och min älskling ha mys dag.. måste fixa lite saker men sen ska vi bara myssssaa!

Saknar er mina undebara prinsar! 

Volim te  


Av Moa Enberg - 15 maj 2009 21:29

ärr sååå trött..

har varit ute hos mamma idag och ätit middag jag och Albin.. riktigt mysigt.. lekte med elin och liam också.. så de var lyckat! sen har jag varit på stan och gäspat.. så de har varit en ganska lugn dag och imorn ska jag sova ut lite! ska bli skönt.. sen får jag se vad vi ska hitta på..

blir nog en mys dag för sen jobbar jag natt på söndag så då ska jag sova utan mina prinsar! nä nu ska jag plocka undan lite här hemma..

Bye Bye

Av Moa Enberg - 15 maj 2009 09:14

Åhh så skönt det är fint väder ute och jag är ledig! idag ska man mysa hemma med familjen vara ute och ha det bra! :) men just nu när jag skriver detta ser jag hur det kommer mer och mer moln ute... typiskt..men men vi får väl hitta på något annat då isfl..igår var det riktigt fint väder det var jätte skönt! så vi hade det mys igår sen somnade jag som vanligt i sängen när jag skulle lägga Albin, jag och dalmir som skulle se film.. :/ typiskt.. vi får väl se den sen idag! näe nu ska jag göra nått typ sätta på en tvättmaskin! Puss och hej

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards