Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under juli 2009

Av Moa Enberg - 6 juli 2009 08:31

Lycklig!! 

Det kanske inte är så många som är så glada som jag att helgen äntligen är över.. har jobbat hela helgen dryga pass, 7-20 både lördag och söndag.. så nu har jag min helg måndag tisdag så det känns skönt.. ;) Idag ska man heja på min bror som kommer förbi staden någon gång med full fart.. är tävling.. just nu är dom någonstans mellan Åre och Östersund, det går ganska bra för dem men jag tycker att dom kan ta och skynda sig lite.. annars kommer dom vara här ikväll och köra här i natt.. hmm..

Dom är nu inne på 3 dygnet av tävlingen och har ca 3 dygn kvar också.. totalt är tävlingen ca 100 mil.. helt sjukt att man vill ställa upp på något sådant.. det förstår jag inte riktigt men min bror är juh som han är..

de har dock varit lite problem med Arvids cykel och han har haft lite kramper men nu stog det i en interjuv att de har vilat lite och att nu ska de jaga de andra lagen framför.. Jag hoppas verkligen att de kommer runt topp 5 ialf, det var juh deras mål..

Nu ska jag ta och duscha och vakna till liv..

Albin har juh kommit på en ny sak.. att man kan kliva upp kl 6 på morgonen så man inte missar nått.. Hmmm.. :/ minde roligt det ibland!

Vi höres och störes..

Av Moa Enberg - 3 juli 2009 17:29

Igår kväll började Albin klaga över magont, jag och dalmir var riktigt fundersam frågade om han var hungrig, - Nej.. om han ville ha en blöja på sig och bajsa i den.. om det var så att höll sig för att han inte hade någon blöja men nej nej.. Han lade sig ner med mig i soffan, och sen satte han sig upp helt plötsligt.. och Tjodonk plask! Han Kräktes ner hela sig hela soffan hela mig!! Stackarn han var helt förstörd, ner i duschen på en gång.. sen blev det två gånger till.. Sen sov han hela natten, och idag har han mått ganska bra lite trött och matt men nu har han fått tillbaka färgen i ansiktet och pratet! Uscha de är inte roligt när barnen blir sjuka.. tur att det går över ganska fort för dom..

Näe nu kommer snart Dalmir hem, han har jobbat hela dagen! har varit mycket idag lät det som..

Och jag har fått ut medecin också känns perfekt! det kommer nog bli bättre då hoppas jag..


Nu ska vi titta lite på Madicken!

Hey dåe!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards