Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Moa Enberg - 26 november 2009 20:39

Min och Albin´s kväll!


Har haft en bra kväll jag och Albin, fixat lite här hemma som sagt! Sen var vi en sväng och sa Hej till Pappa Dalmir på jobbet! Sen åkte vi till Morfar och Elisabeth, där vi surrade och lekte! Riktigt myyyss var de.. ;) Ibland träffar man dom hela tiden och ibland träffar man dem inte på en vecka!


Så vi kom därifrån för inte så länge sedan, nu ska Albin få gå och lägga sig! Imorgons ka vi upp tidigt han har fotografering halv nio så då MÅSTE vi vara där! vi brukar vara ganska seg på morgonen, men imorn är de upp klä på sig och åka direkt efter frukosten! :S får hoppas att våra morgon humör går ihop! ;) blir intressant att se!


Nu ringde Dalmir precis och sa att jag hade tagit hans nycklar till jobbet och allt så han kan inte låsa så var precis på väg utanför dörren då jag möter Jocke i porten så han kunde köra ner dom! Tack så mycket Jocke!

Då slapp jag köra den hemska bilen + stoppa in en halv sur tröttis i bilen IGEN!

Tur att man har bra grannar som Malin och Jocke, är riktigt roligt! Speciellt när de är några vettiga människor och att de har barn! Jätte roligt!


Nä nu är det dags för Albin att sova detta går inte..

Jag ska ta en dusch och sen plocka ur diskmaskinen!

Detta var min dag idag, nu ska jag inte skriva mera för denna dag!

Goodnight!

Av Moa Enberg - 26 november 2009 17:09

God eftermiddag!

Tänkte skriva godkväll men då såg jag juh att klockan inte var mycket.. Det är juh så mörkt från kl 2 halv 3 så det känns som kvällen är mega lång!


Idag blev det juh ingen storstädning.. åkte dock och inhandlade en massa saker till hemmet! Så nu har jag allt för att få julfint hemma! ;)

Gjorde iordning köket nu efter maten, bytte gardiner och satte dit julstjärnan som är på fot! Det blev jätte jätte fint! Väldans juligt blev det!

Sen är det väl den där storstädningen i denna lägenhet som är kvar men det blir väl snart det med..

Måste få ordning på Albins rum, rensa ur ordentligt är en massa små rat där inne som han bara häller ut för att hitta den rätta kossan!! Det är sånt som man kliver på och svär över bara, så ledsen Albin men det ska bort!


Sen nu ikväll vet jag inte vad man ska hitta på, Dalmir jobbar till typ halv tio! Jag skulle vilja gå på en promenad i lugn och ro men det lär inte bli av! Får ta det någon annan kväll!

Har fruktansvärt ont i huvudet också men det lär juh bero på min kära järnbrist! har glömt köpa tabletterna idag! Så är det om man inte tänker med lill hjärnan.. ;P


Nää nu ska Albin få en yoghurt han är sugen på de, så då ska han få det.. ;)


Heyy då

Av Moa Enberg - 26 november 2009 11:42

Nu var det den där dagen då jag skulle städa, vara duktig! Men näee det blir inget av, har ialf varit och köpt en julstjärna en på fot, och jul gardiner till köket!

  Jag har kommit fram till att jag är bra tråkig köpte svarta panel med tomtar på.. svarta till jul, hmm men det är ialf röda tomtar på dem..

Det är de ända som passar i vårat kök känns det som, vi har så enkelt så om man ska ha hel röda så skulle det bara skrika rött och näee jag tror de blir bra med mina svarta.. :P


Så idag blir det ingen städning för Dalmir måste hjälpa mig med att flytta nå saker till källaren och massa sånt så det kommer bara bli dubbel göra.. så då skiter jag i det, vi får göra det någon dag då han är ledig!!

han ska skjutsa en kompis till härnösand idag sen jobabr han nu på eftermiddagen, imorn heldag på Time och sen Lördag Jysk så hmm frågan är när det blir.. :P


jaja kanske får nått ryck ikväll igen och gör ialf ordning i köks fönstret med de nya svarta gardinerna, och julstjärnan där.. Sakta men säkert börjar jag få till advent jag med.. ;) Känns som alla redan har gjort klart! men det är juh faktiskt inte förrän på söndag så deså! ;)


Bea, Johanna har mitt nr, för jag hänger gärna på har en busig Albin hemma då också men det går nog bra! men be hon höra av sig om tid plats och rum så ses vi där skulle vara jätte roligt.. :D


Ni får väl en update sen ikväll så får ni höra om jag har gjort nått eller om dagen gick totalt till spillo.. ;) hehe

Hejj dååå!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards