Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Moa Enberg - 29 juni 2009 20:38

Idag började min dag kl 6. var faktiskt ganska pigg.. men sen vid 8 på jobbet då blev jag seg.. men det gick bra.. kl elva kom johanna så vi har haft en trevlig arbetsdag.. tog det lugnt, strulade lite med ica och sånt.. :P hehe men vi lyckades med det vi skulle! Sen kom Dalmir och hämtade mig på jobbet och vi var och köpte lite kläder och sen handlade vi mat.. blev lax idag.. mycket gott.. Pappa, Elisabeth och broder kom och åt.. riktigt trevligt som vanligt.. har haft en bra dag fast det var en jobbar dag.. imorn börjar jag inte förrän kl 3 så om vädret tillåter så är det solning som gäller som fasiken.. måste bli brrruuunn!!! har känslan av att denna sol som varit nu är den sista under hela sommaren..jag hoppas verkligen att jag har fel.. men hmm det brukar vara så..

Nu ska jag lägga Albin, och jag ska titta på någon film och mysa ner mig i sängen..

sola lungt..

Caooo


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards