Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Blir inte som man tänkt sig...

Av Moa Enberg - 20 april 2010 09:38

Idag hade jag tänkt att bara slöa i sängen efter Albin åkt till dagis, men såå blir det verkligen aldrig.. stressade Moa har ingen ro i kroppen att bara ligga och mysa i sängen och bara vara.. Så istl så sog jag på musik, hoppade in i duschen gjorde mig klar för dagen.. och nu då.. nu sitter jag här.. väntar på att klockan ska bli lite mer så man kan ringa till någon typ Julia, vill juh inte väcka henne.. :P

Vi ska ta en fika idag.. :D kul mycket kul!!

Sen har man som vanligt några ärenden, har precis suttit i en härlig telefon kö upp till sjukhuset för att avboka dagens besök, hade ingen ork att pallra mig dit! dagen skulle ha blivit så stressig då! så de va snälla och gav mig en ny tid!


nu ska jag hitta på nått...


byeee

 
 
Ingen bild

Nettan

20 april 2010 21:51

Vi saknade er idag..., Leya hade önskat att Alicia hade varit där, hon tyckte det var jobbigt att hantera alla efterhängsna killar själv.. ;-)
Men, det blir fler tillfällen..., och då hoppas jag att ni kan komma...
Det var himla smidigt att vara hemma hos någon, lite mer avkopplade när bebisarna "spårade ur"...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards