Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Moa Enberg - 3 oktober 2010 21:03

I fredags kommer juh syster, bror och jessica!

Malin sov här med oss och vi har varit i Holm ätit gott sen idag hos Pappa och Elisabeth och ätit gott där också! mat mat och åter mat har det varit i helgen!

Jag har färgat håret, lekt en massa med barnen..

Idag målade jag skohyllan i hallen så nu kommer det bli lite ljusare i hallen! blev faktiskt ganska bra, får se hur det blir när den kommer på plats den står hos pappa och elisabeth och torkar fortfarande! men imorn ska jag nog hämta den så jag får se hur det blir! :)

Imorn är det en ny vecka, ska fixa lite hemma imorn men först och främst blir det öppna förskolan på morgonen! :) kanon! så jäkla skönt att det finns!

Ska handla lite blommor imron som jag ska plantera! Sen får vi se vad dagen leder till!

Bye bye


     Mörkthår.. och jag har svårt att vara seriös på ett kort! :P

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards