Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23

Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem och baka barnen röjde på som nå vild djur! Sen efter jag lagt dom började jag buka bullar och nu äntligen är jag klar med kvällens bakning! fortsättning följer imorgon! Efter jobbet matlagning och sen fotbolls match! Då ska det bakas Albins favorit sylt kakor sen ska jag göra lite muffins också! Sen tror jag de räcker.. då finns det juh fyra olika kakor och sen tårta! Kanske kan göra cookies också!?!!  Jag älskar att baka har aldrig gått och köpt kakor när vi ska ha kalas, mycke godare med hembakat! Barnen tycker juh också att det är så roligt att baka så det blir juh nått som vi gör tillsammans! Albin tycker verkligen om det Alicia hon ska mest bara smaka allt.. :P Glasyren idag på browniesarna var otroligt god tyckte hon! 


Dalmir är iväg på jobb så han är borta fram till fredag så jag får försöka hålla hus hållet i styr! Allt går jätte bra såhär första dagen men det är så mycket den här veckan som jag ska hinna med och på torsdag ska jag och Albin vara på sjukhuset hela dagen han ska sövas och göra en magnetröntgen på rygg och nacke så hela torsdagen lär han vara extra mammig och seg så då får jag mysa med han och lägga mycket energi på den lill killen!  Men det kommer nog gå bra! <3

Nu ska jag krypa i säng och läsa lite innan det är dags för att sova!


 

Mina änglar!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards