Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under juni 2009

Av Moa Enberg - 4 juni 2009 10:53

Goddag!

Idag sov jag till halv nio riktigt skönt klev upp gjorde i ordning mig fixade till albin vi åt frukost tillsammans han och jag! och nu ska jag snart åka ut till Holm.Jag ochDalmir ska hjälpa till där fixa det sista inför kvällen! för ikväll startar Holmgång! Ska bli skit kul.. tyvärr så jobbar jag ikväll emn jag slutar nio så jag kommer att hinna se lite grann på slutet!

Sen på Lördag ska jag se hela programmet och Tommy Körberg!

NU måste jag gå Hej

Av Moa Enberg - 2 juni 2009 21:46

Denna dag började med att Albin vaknade kl 6 imorse och sa att solen är uppe i himmlen så vi måste kliva upp nu!! Så då var det bara att kliva upp.. Jag var inte precis överlycklig att kliva upp men men sånt är livet när man har barn! ;) Sen började jag jobba kl 10.. fick lite bråttom fast jag var uppe redan kl 6 så stressade ut märker att våran kära kanin siitter under bilen, och jag vill inte köra på den så jag försöker locka ut den, den kommer inte, jag försöker skrämma ut den, det går inte, startade bilen hon satt kvar precis bakom däcket.. Men tillslut hoppade hon försiktigt iväg! Jäkla kanin! Jag blir galen på den! Men jag hann lämna på dagis och komma till jobbet i tid! sen efter jobbet åkte jag hem, åt mat! sen kom mamma förbi så det slutade med att vi åkte till Holm..  

och nu är vi hemma igen! ska dra nu men vi hörs...

Av Moa Enberg - 1 juni 2009 10:03

Jaha då har vi gått ännu ett steg närmare sommar och bad! NU har det juh gått och blivit Juni månad, det är helt sjukt vad tiden går!! ;) ska bli skönt! Har juh varit en helt underbar helg med vackert väder och man har varit ledig! :) Så jäkla skönt!!!

Igår var det morsdag, mamma va här och åt middag, vi grillade såklart i detta fin väder! Idag är det en tuff dag känns det som, ska snart iväg och fixa lite saker med dalmir sen får jag se vad man ska hitta på om jag kommer att orka något mer efter åt.. vet inte alls vad jag ska hitta på för mat sen idag, försökte fråga Albin innan vi åkte på dagis vad han var sugen på men han tyckte makaroner såklart och det fick han igår till lunch sen såg jag att dom skulle få det på dagis idag också så.. Nej tack! jag är sugen på wook grönsaker, det har jag varit i 2 dagar nu så jag kanske ska ta och göra det då! MmmmM! Det känns som det kommer bli godkännt av mig!

Näe nu ska jag ta och försöka få i mig nått igen! see ya

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards