Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Moa Enberg - 13 december 2010 13:21

Nu ska vi snart åka mot dagis för Lucia firandet!!

ska bli så mysigt och Albin har verkligen sett fram emot det här! :) ska bli kanon mysigt! Alicia har en liten pepparkaks klänning och Albin ska vara pepparkaks gubbe! Albin frågade mig för en stund sen, men du då mamma ska inte du vara en pepparkaks gumma du också!! men jag sa att jag inte hade någon sån dräkt och det är juh snat det med.. men frågan är om jag hade haft någon om jag skulle ha tagit på mig den då?!??! hehe! jag tror inte det!

Fatta att nu är det bara 11 dagar kvar till jul och vi inte ens klar med hälften av julklapparna.. :S


Idag vaknade vi inte förrän kl 9.03 panik vi ställer aldrig en väckarklocka nu för tiden eftersom vi har två st barn som agerar väckarklocka och dom brukar verkligen inte sova till nio!!!! men idag gjorde dom det så Alicia vaknade till jag kolla på klockan och utbrast! DALLLMIRRR du är sen kl är 3 minuter över nio.. panik fick han och på 3 minuter var han ute ur lägenheten! snabbt gick det med tandborsten i handen åkte han! :P han skämdes ihjäl när han kom till jobbet sent för han vill verkligen inte vara sen och han brukar alltid komma i tid men denna dag blev det såhär och vii har lärt oss en läxa att vi kanske inte ska lita på dom mänskliga väckarklockorna! dags att ställa dom riktiga istl..

Tur att det inte var lucia på dagis tidigt idag för då skulle vi ha missat det också och då skulle jag fan börja grina för det har vi alla sett fram emot sååå mycket!

Så nu sover Alicia en stund för att vara pigg och glad på dagis och Albin bara väntar och väntar men vi har pysslat på lite hemma gjort dinosaurier och klippt ut.. rena rama mästerverken från min sida.. så han sitter och leker med dom nu lite! Själv ska jag nog klä på mig nått då! så man ser lite mänsklig ut!

ska knäppa massor med kort så ska ni få se på våra söta små pepparkakor sen!!


Tjing tjing!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards