Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Moa Enberg - 19 december 2010 12:21

Nu sitter  jag här vid köksbordet!!  alla fyra ljus brinner, om 5 dagar är tomten här! ska bli riktigt kul med jul.. och allt runt om som händer dessa dagar!

Albin sitter och leker med sina små bilar, ja ni läste rätt han leker med BILAR! jag är lika förvånad själv, visst han  brukar leka med bilar ibland men nu jäklar är det Blixten McQueen och gänget..  Alicia sover sen ska vi ta och åka ner på stan en sväng! måste köpa julklapps papper och lite annat smått och gott..

kanske ta en fika.. vi får se vad det blir.. idag måste jag försöka tvätta också ialf två maskiner om det finns någon lucka mellan nått pass! Så man kan tvätta lite av barnens kläder..

och man borde ta och fixa lite hemma också städa och så men ingen av oss har någon ork så därför flyr vi till stan istl.. Söndagar brukar juh annars vara våran städdag men inte idag.. kanske kör en snabbröjning sen så får jag städa någon dag i veckan istl så det är rent och fint till jul! vi ska juh inte vara hemma här på jul men det är juh ändå skönt att ha jul städat.. en anledning till att man MÅSTE städa.. :/ ähh vilket strunt prat det var idag.. men nu vet ni vad som händer här!!

Hej och Hå!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards