Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Lördag!

Av Moa Enberg - 4 december 2010 15:13

i natt har alicia varit grinig.. en framtand är på väg fram! så vid halv sju gav vi upp och klev upp.. sen vid tio vaknade dalmir och han sa till mig att gå och lägga mig en stund och då sov jag till halv 12.. helt sjukt! men skönt var det!!

sen gjorde dalmir lite lunch och efter det tog vi oss ner på stan.. nu har båda barnen somnat och det är väl lika bra att låta albin sova en stund också han blev juh också störd i natt så han var trött trött!!

snart ska man börja med middagen sen vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen! Albin har inte fått sitt lördagsgodis än så vi kanske tar en promenad efter middagen och inhandlar lite godis! det låter bra!!

är juh så skönt väder idag.. man kan juh faktiskt vara ute utan att frysa ihjäl! :)


jag och dalmir lever ett lyckligt liv, vi hjälper varandra med barnen sysslor osv.. jag går och tränar  han är hemma med barnen, han går och spelar fotboll jag är hemma med barnen! han JOBBAR jag är hemma med barnen.. måndag till fredag.. helgen myser vi och lagar mat tillsammans!  myser med våra underbara barn hittar på så mycket som möjligt med barnen!  han hjälper till hemma, han är en underbar pappa och sambo! jag nämner inte det i varje inlägg och det värkar som folk tror att han inte gör ett skit hemma.. han kanske inte står för bakningen och sånt för det intresserar inte han.. likaså att jag ställer mig inte och mekar med bilen!!! hoppas alla kan släppa dessa tankar nu.. hur många av er som har barn nämner vad era sambos/killar har gjort idag... jag skriver om våra barn deras hyss, vårat liv mitt liv! kanske ska börja göra en lista vad dalmir har gjort för oss varje dag så kanske ni blir nöjda!?!

för om ni bara visste!!!!! 

 

Jag älskar mina underbara här hemma! Dalmir,Albin och Alicia!

 
 
maria

maria

5 december 2010 10:49

men gud, kommenterar folk verkligen sånt, det är ju sjukt va vissa ha lite att göra. nästan skrämmande ju att folk ens lägger sig i såna saker.. Hoppas det gick bra för albin, förstår att det är fruktansvärt jobbigt när det händer, man vill ju inte att det bästa man har ska behöva lida så, hoppas verkligen det försvinner helt framöver.

http://ettlyckligtkaos.bloggplatsen.se

 
andreea

andreea

6 december 2010 13:50

alltså du som kommenterade! alltså du känner dem inte så varför skriver du så.. för det första vet du inte hur bra damír är mot moa och barna och hur mkt han hjälper henne.. jag som umgås med dem vardaglig se allt han gör för sin fmilj så snälla skaffa dig nån annan som du kan trakasera och låt moa och henne familj vara!

http://angel2009.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria Piteå

8 december 2010 09:28

måste bara få säga att om han inte gjorde något hemma skulle det nog märkas på din blogg för då skulle du nog inte hinna blogga sen så skulle du nog inte skriva hur underbar han är för då skulle du nog vara besviken eller less på honom. så fastän du inte skriver vad han gör i varje inlägg så fattar jag då iaf att han hjälper till hemma det är ganska självklart tycker jag iaf påå det sättet du skriver. ja menar annars skulle du ju aldrig få någon fritid om han aldrig hjälpte till. =)

ville bara skriva detta. hoppas du förstår vad jag menar med det och ej tar det fel.

Moa Enberg

8 december 2010 16:39

Tack Maria, bra att alla förstår.. verkar bara vara någon som antingen vill förstöra eller jävlas med oss.. har fått kommentarer förr av samma person men har inte orkat bry mig för jag vet hur vi har det hemma.. men till slut blir man bra less.. tack än en gång!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards