Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Moa Enberg - 10 januari 2011 15:19

Idag mår vi faktiskt bra här hemma.. Alicia är väl lite tröttare än vanligt men det är väl inte så konstigt.. inge mera kräk eller nått sen igår eftermiddag för henne så det är skönt! Så idag har vi ahft tvättstuga och vi tvättar som några tokar.. sängkläder och alla handdukar som har använts.. :S men skönt att Albin inte fick nått ialf.. jag är ledig idag också så jag inte ska smitta ner någon på jobbet skönt för mig med så jag kan återhämta mig lite..

nu håller jag på göra lite mat, hungrig som en varg.. men fy vilken dunder bantningskur det är att ha magsjuka.. :P magen är så platt den kan bli tror jag...


Imorgon är det mening att barnen ska börja dagis igen och inskolning för Alicia så jag hoppas att hon fortsätter vara pigg nu idag så hon kan gå imrogon annars få vi väl ta det på onsdag för då måste hon juh vara pigg.. hennes tand håller juh på att jävlas också så hon är lite snorig också!! typsikt att allt ska komma nu när hon ska skolas in och imorgon kan juh jag vara med t.om sen resten av veckan är det juh Dalmir som ska vara med.. så jag hoppas verkligen att det kommer funka imorn.. men vi får väl se kan juh inte gå dit och smitta ner alla andra men imorn är det juh två dagar efter hon kräkts.. så då borde man väl inte smitta eller?!?!


Hey då

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards