Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Moa Enberg - 22 januari 2011 23:54

Hallå där!

sjuk sjuk och åter sjuk.. avbokat två läkarbesök pga att jag har jobbat och tider har blivit ändrade.. men idag trodde jag att jag skulle dö när jag vaknade.. så det blev akuten och som jag trodde var det bihålleinflammation och shhiitt vad drygt det är.. har aldrig haft det förrut, men det känns som man blivit påkörd av en lastbil i ansiktet.. har blixtrande huvudvärk så fort jag rör mig vrider eller böjer på mig. så fort jag måste röra huvudet! hemskt och tänderna känns som de ska lossna!! det är katastrof verkligen!

men nu på kvällen har huvudvärken släppt ltie grann kan röra på mig lite mer nu utan att halvt grina.. :P Albin är så söt när jag har ont.. mamma mamma lägg dig ner så det inte gör ont, var förisktig mamma! min prins är det där verkligen!

Så idag har vi inte gjort många knop, åkte till mamma på middag och myste på, säkert jätte god mat men jag kände inte någon smak alls.. :P men det var Lax och det älskar jag! sen åkte vi hem närmare kvällen och vi har tulltat på här hemma.. sen säger Albin helt plötsligt.. Det har hänt nått med Kalle.......

Och ja det hade hänt nått Kalle var död.. ena stunden levde han nästa stund var han död.. Kalle är en av Albins fiskar.. så albin blev lite små bekymmrad men efter att dalmir och albin begravt honom i en snusdosa under balkongen och förklarat att han är uppe i himmlen så var det helt ok.. vi har också lovat honom en ny, så det får väl bli kalle jr. eller nått då.. ;)  men det var konstigt Dalmir av dom mat och en kvart senare var han död.. måste ha ätit ihjäl sig eller nått vem vet?!?!

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag mår bra imorn för då vill jag hitta på nått roligt med barnen innan det är en ny arbetsvecka sen jobbar jag juh nästa helg också!!!

Ha de bra så länge..

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards