Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Moa Enberg - 19 januari 2011 09:36

denna jäkla förkylning vill bara inte släppa.. har ringt vårdcentralen idag och dom ska ringa upp om en timme så ska försöka få en tid där.. för mina bihåller sprängs snart, gör ont i örat och ner i tandköttet.. fyyy har aldrig haft så ont..

så jag hoppas jag kan få hjälp idag innan jag börjar jobba!


Alicia är inskolad och klar nu på dagis och det går hur bra som helst! hon bryr sig inte alls när man lämnar henne men det kanske kommer ett bakslag snart så men då vet man juh att hon trivs, sen har hon juh världens bästa storebror och det gör nog mycket!


idag jobbar jag till åtta ikväll, känns lite jobbigt för när jag kommer hem sover barnen eller är påväg till säng! men på torsdag slutar jag fyra och då ska jag mysa med dom hela kvällen! sen är jag ledig i helgen!!! ska bli såå skönt!! för nästa helg jobbar jag hela helgen!

nu ska jag få på albin lite kläder han går runt i kalsonger och myser, igår fick han juh bara kliva upp ur sängen och åka direkt till dagis så då var han sur! han vill titta på tv och bara vara ett bra tag innan han är redo för dagen!


jaja nu ska jag dra, hoppas att jag får nått från farbror doktor så jag slipper denna skit förkylning så man kan börja träna snart igen!!


Hej och HÅ!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards