Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Moa Enberg - 12 februari 2011 09:21

Goddag!

Nu är det helg och jag är ledig! härligt!

Albin sitter på sitt rum och spelar tv spel, han har blivit besatt! Alicia sitter och river ur massa av albins pussel men det får hon göra för då är hon still en stund sen får man plocka ihop, det jobbiga blir bara att sortera.. :S

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på! vi har fderat på att åka iväg till Jan gullik och åka pulka men vet itne vad termometern står på nu men för någon timme sen var det juh -10 och då orkar man juh inte va där så länge.. får se vad det blir!

Annars är vi alla nöjda med att bara vara hemma kan gå ut här hemma bara! och leka i snön!


Snart åker Pappa och Elisabeth iväg i 3 veckor så ska försöka träffa dom i helgen, för sen jobbar jag hela dagarna så till vekcan kommer vi inte hinna ses!!! :(


jaja nu ska jag rensa pussel och hjälpa Albin med tv spelet han hade kört fast.. ;) Tjiiinnggg

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards