Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Moa Enberg - 24 februari 2011 09:30

Nu har vi precis kommit från sjukhuset Albin var och röntgade sig! Gick super bra! inga problem alls, ett tag så började han juh grina och blev jätte rädd så fort vi kom in i ett rum på sjukhuset! men nu la han sig bara där och dom knäppte kort sen var det tack och adjö! Jag ska snart ner på stan sätta in nå pengar sen till jobbet! jobbar till 8 ikväll! så idag blir det lite tid med barnen! :/ men sen är det juh bara e dag kvar och sen är det heeelllggg!!! :) så jäkla skönt ska det bli! längtar så mycket bara av att ligga i soffan halva förmiddagen i slö kläder.. Albin älskar när han kan ha pyjamas halva dagen och bara mysa så det ska han få göra.. sen hoppas jag på lite mildare väder så kanske det blir någon liten utflykt! Albin ska å åka skidor också hade vi tänkt!

Nu ska jag börja göra mig klar!

en liten tråkig update! Tjing!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards