Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Moa Enberg - 20 juli 2011 20:05

Era stackare som har gått in på bloggen och bara sett alla dessa gamla inlägg..

ska hon aldrig skriva nått nytt eller!!??!!

Jo då nu ska ni få ett nytt!

Här är det semester har inte någon lång semester men det är bättre än ingeting.. och jag njuter till MAX!!! underbart att få vara med barnen hela dagarna hade gruvat mig lite grann faktiskt att de skulle bli rastlösa men dagarna har flytit på såå bra!

Förra veckan fyllde Dalmir 30 år hade ur roligt! kanon verkligen och han fick jätte mycket fina presenter! 

Sen har vi bara myst varit på risön så mycket som möjligt alltså inte så mycket! sen har lite släkt kommit upp från sthlm så vi har varit mycket med dom och deras barn!


Sommaren flyter på precis som den ska, alldels för fort precis som vanligt!!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan eller så ska jag ta en spring tur... vet inte vad jag ska bestämma mig för!! får se om dalmir har några bra film planer då hamnar jag i soffan!! :P hehe!

ska lägga ut några bilder snart! någon annan dag!!

Bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards