Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Moa Enberg - 27 juli 2011 20:37

usch vilken huvudvärk jag har idag, och den släpper inte!! brukar släppa när jag tar treo men inte idag!! :(( har varit spy färdig typ halva dagen av denna jävla huvudvärk.. men men! det är bara att bita ihop.. har jobbat idag igen sen hämtade jag barnen plockade undan hemma, sen kom älsklingen hem med kina mat.. mums! men tyvärr är inte min matlust så stor.. :/ typiskt när han kommer med kina mat jag älskar kina mat!! 

Sen gick vi ner till parken en stund och tittade vad som hände där var inte där så länge eftersom vi ville få barnen i säng i tid idag!! Alicia somnade som en stock och Albin likaså, jag och Albin läste en bok i soffan sen var det dags för sängen för han med somnade på två röda.,, ;) Mina små änglar!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt!!

Hade bra gott folk!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards