Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Moa Enberg - 22 juli 2011 13:27

NU skriver jag igen!!! inte illa va!

Denna dag började som vanligt vid halv sju tiden.. Albin hade en kompis som sov över mysigt och dom låg och surrade hela natten! ;) jag gick och la mig tillslut!

Sen klev dom upp halv sju ändå! galna ungar! ;P

Dagen har rullat på vi har tvättat hälsat på Johanna och Liv myst på och nu väntar vi på att Alicia ska vakna så ska vi åka till Gammel Morfar och hälsa på!


Albin är ute och leker hela dagarna riktig sommar, man får tvinga in han för att äta och sova! precis som det ska vara på sommaren! :)

Alicia och jag tultar på hemma och man försöker hitta på lite allt möjligt nu när man är ledig!  myser på verkligen!! känner att nästa år ska jag vara lång ledig! njuta av barnen och sommaren!!! det bertyder mycket för oss alla!

Albin har sett fram emot den lilla semestern vi har i år!


Nu ska ni få lite bilder på mina stora barn!! sen ska jag göra mig klar för att åka!! Bye bye

         

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards