Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Jobbar

Av Moa Enberg - 15 februari 2011 12:57

Nu är det mycket jobb igen!

SKa börja nu kl 2 igen! så jag ska snabb skriva sen snart bege mig mot jobbet!

Kallt som fan är det ute också, eller idag är det bättre men det är juh inte så att man vill vara ute och leka precis!

Dalmir har börjat skola nu! kanon!! :D är så jäkla glad för det!

Idag jobbar jag till kl 20 sen när jag kommer hem så sover barnen nog så då ska jag och Dalmir mysa!!! jag jobbade i natt så igår på alla hjärtans dag såg vi varandra knappt för han var i skolan och när han kom hem slängde vi oss mat sen drog jag till jobbet! och imorse bytte vi också bara av varandra! så vi har knappt sett varandra!

Jag ska jobba hela helge också så det känns sådär men på fredag är vi alla lediga så det ska bli såå skönt! får ha min mini helg då och fredagsmys med mina underbara! sen är det lång pass lördag-söndag 8-20 dryga långa dagar då man vet att barnen och Dalmir är ledig då är det jobbigt att gå till jobbet! :S men sen har jag 2 helger lediga så!

Nu ska jag trycka i mig någon mat innan jag ska gå! saknar mina underbara en massa men Albin och Alicia åkte inte till dagis förrän vid elva idag så det var skönt att mysa med dom en stund, sen sov jag en stund och nu har jag precis tagit en snabb dusch och redo att fortsätta arbetsdagen!


tråkigt babbligt inlägg men nu vet ni hur läget är här.. :P

bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards