Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Moa Enberg - 10 mars 2009 10:04

nu har det varit lite skrivande här ett tag, men jag har faktiskt en förklaring...

Fredag den 27 kände jag en fruktansvärd smärta i magen typ mellan revbenen, och det släppte verkligen inte men jag tänkte jaja det går väl över försökte sova men det gick inte sen kom mamma in på lördag morgon hon skulle vara barnvakt eftersom både jag och dalmir skulle jobba men det slutade med att jag åkte på akuten istället jag kunde inte sitta jag kunde inte ligga jag kunde inte stå så jävla ont hade jag.. det visade sig till slut att jag hade Gallsten så det blev operation men jag fick ligga på sjukhuset tills på torsdag med den smärtan och vänta på operation eftersom det var fullt med andra akuta operationer den veckan. SÅ med ett leende på läpparna på torsdag morgon rullade jag ner till operation där jag opererades i 1 ½ tim och dom tog bort gallblåsan! Riktigt härligt så nu har  inte det besväret längre och kommer aldrig få igen känns  bra, för det var en fruktansvärd  smärta! Så när jag kom hem fick jag magsjuka det var mindre kul med sår på magen. Men nu börjar jag bli frisk!  Så snart är jag arbetssam igen! nu ska jag gå och vara med Albin lite, sen ska jag in till stan! 

Vi hörs snart igen!

Puss och Kram 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards