Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Moa Enberg - 19 mars 2009 13:36

halloj..

Idag har jag varit och tatuerat mig, och fy attan vad det gjorde ont.. Gjorde på foten och det var en ren smärta men det blev juh riktigt fint också.. Var i Näsåker hos Mika! Grymt duktig är han, jag hade en ide i huvudet hur jag ville att det skulle se ut.. men den blev bättre än vad jag hade föreställt mig i huvudet!

Tack så mycket Pappa och Elisabeth fick det av dom i födelsedags present.. Och Tack Mika för ett grymt jävla bra jobb!

Så nu har jag ont svider som tusan men, vill man vara fin får man lida pin! jag har helt plötsligt förståt det uttrycket! ;P

Vad har jag annars gjort då, ja ni inte mycket var ledig igår också och även idag sen har jag juh en jätte trevlig jobb helg framför mig!

Så igår träffade jag Julia! Det är en underbar vän så är det bara! Hon och jag kommer alltid finnas för varandra även om vi inte träffas på 1 månad så är det som vi umgås dagligen, vi kan prata om allt och det är skönt att ha såna vänner! Sen bakade jag lite hemma, ska fylla på frysen lite med godsaker till helgen för då kommer jag inte orka baka något!

Sen idag ska jag baka lite till nu snart.. vara hemma och gå barfota och njuta av min fina fot! Ska lägga in bild på den sen..

Nu ska jag dra mig..

Have a nice fucking day!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards