Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Moa Enberg - 11 mars 2009 09:44

Godmorgon!

Nu sitter jag här ska snart köra albin till dagis och jag ska till jobbet fram och tillbaka och visa att jag lever.. och försöka få nått jobb!

Sen måste jag till försäkringskassan så jag får några pengar för denna period jag varit sjukskriven. Jag fattar inte mycket av alla dessa blanketter så jag får väl se om de kan göra mig lite klokare..

Imorgon ska jag ha "vårstädning" hemma, det kanske inte riktigt är vår än men nu har jag all tid i världen att få till det riktigt noga. Ska torka allt rensa och fixa ordentligt hemma så det blir rent och härligt.. byta lite gardiner och sånt. ska kolla idag på staden om jag hittar några gardiner, får se om något passar mig i smaken! Har svårt att hitta riktigt fina gardiner och när jag väl hittar några är dom alldeles för dyra, det är till köket jag vill hitta och då är det 2 fönster = 4 gardiner.. Jag får se hur det blir.. men nu måste jag åka..

Ni får ha det så bra, själv mår jag riktigt bra nu i såren det känns väl men inte så att jag måste gå böjd hela tiden.. nu har det börjat läka så det klias något så hemskt!

Cao

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards