Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Moa Enberg - 15 mars 2009 12:26

Nu har vi sovit hos mormor, och lekt en massa med morbror och jessica!

Har precis kommit hem från en liten promenad och nu har albin somnat efter lite köttbullar.. :D Så nu satt jag mig här och kollade på gamla bilder på lill prinsen! Han har blivit så stor, tiden går riktigt fort! Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska väl vara här ett tag sen ska vi åka hem, funderar på att gå förbi min morfar en sväng ikväll och säga hej! Har inte träffat han på ett tag nu så det är dags för det..

Imorn är jag ledig sen är det dags för jobb igen, det känns ganska bra men lite drygt också.. man önskar att man hade pengar så man slapp jobba.. bara njuta av livet, det skulle vara helt underbart. Sen jobbar jag Fre, Lör och Söndag vaken natt.. det gruvar jag mig lite för men det ska nog gå bra! :D sen fyller jag juh faktiskt år på Lördag! 21 år blir man... visst så gammal är jag inte men ändå.. 21 år nu har man juh fyllt 18 och 20 det är väl det man ser framemot men nu är de bara ångest siffror som kommer att komma resten av livet.. :P

I natt drömde jag att jag hade åkt till Rom, det var underbart.. det är verkligen ett resemål som jag vill åka till.. det är bara ett måste på min lista.. Sen vill jag åka någonstans där Albin kanske kan njuta lite mer än att åka till en stad! Där det finns en härlig sand strand och god mat för både oss och Albin! Åhh jag vill åka nu.. men det får bli någon gång framöver..

Men snart är det juh sommar här så det ska bli skönt! Mars är juh snart slut!

Shit vad jag längtar efter värmen, jag är inte så mycket till vinter människa så det kommer bli härligt med lite värme.. näe nu ska jag ta och hitta på något. Jag kan inte sitta här vi datorn och häcka!

Ta vara på tiden!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards