Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Moa Enberg - 17 mars 2009 13:44

Nu har jag börjat jobba igen det känns bra, men det tog emot lite imorse när jag skulle åka.. Och Albin ville inte gå på dagis idag heller så det var inge roligt! Han ville inte leka med barnen han ville leka med mamma.. och sen i bilen sa han också att han ville åka hem och sova med mamma.. Min lilla prins jag saknar han så mycket.. imorgon ska han få vara en lite stund på dagis så jag kan fixa lite sen ska han och jag baka till helgen så jag har lite att bjuda på när släkt och vänner kommer.. jag jobbar juh nätter så måste ha lite sånt klart!

Sen vet jag inte vad som händer resten av veckan, jo jag ska juh tatuera mig på Torsdag.. :D ska bli riktigt roligt.. är lite nervös faktiskt! men det kommer nog gå bra.. Dalmir är enormt avundsjuk hehe, men det kan han ha.. han har juh ett antal fler än vad jag har så.. Denna gång ska jag göra på foten en smal slingrig blomma.. typ.. får se hur den blir jag vet itne riktigt själv, men jag tror jag kommer bli nöjd! 

Idag är det den 17 Mars tiden går fort och våren kommer, igår var lilla familjen ute på en promenad riktigt mysigt var det.. Albin satt i vagnen sen gick han.. och han gick väldigt långt.. Det gick jätte bra han har blivit så stor! Vet du mamma jag kan gå, Albin inte sitta i vagnen, sa han ett antal  gånger! Hans nya grej det är att säga Vet du, och Varför då! Sen börjar trots åldern komma smygande.. Han kan bli riktigt arg ibland! Jag vill inte, hörs skrikande från oss ganska ofta nu.. Men annars har han sitt topp humör för det mesta nu! Han har inte lika ofta sina sur attacker som han hade ett tag förrut.. nu kan han istället säga Albin arg! och då går han och sätter sig under bordet eller något.. sen kollar han på en sen ser han att man flinar åt han och då ser man hur han också skrattar lite men han försöker dölja det! ;) Sötnosen!

Näe nu måste jag återgå till jobbet!

Ikväll ska jag gå och kolla på en dans föreställning! Ska bli kul att hitta på något sånt! det var längesedan!

Hej då! 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards