Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Bara Borta sådär

Av Moa Enberg - 29 mars 2009 12:57

Ibland undrar jag hur saker och ting kan bara ändras sådär, vissa saker kan jag förstå men med känslor!

Jag vet att jag alltid kommer älska mina prinsar, vad som händer.

Men i vänskap att man ena dagen kan tycka om någon så mycket till att nästa dag nästan hata varandra. Allt detta snack som blir då är så sjukt. En vän för mig är någon som man kan prata med och som man vet aldrig skulle säga något. Självklart har jag också blivit ovän med folk men jag tror jag aldrig har snackat skit eller berättat något vidare som denna person har sagt till mig i förtroende. Det skulle jag aldrig kunna ha på mina axlar! vet inte varför jag skrev det här, kan bero att jag sitter på jobbet och det är jätte lugnt och att jag börjar tänka på saker som har hänt i livet och som jag inte riktigt förstår.... Vad vet jag..

Igår firade jag och Dalmir 4 år tillsammans, tiden har gått fort, jag minns fortfarande första dagen vi träffades och det känns inte långt  borta alls, men detär 4 år sedan. Hjälp! Jag var 17 år när vi träffades. Vi pratade om det igår vad vi själva trodde när vi möttes första gången. och ingen av oss kunde ana att vi skulle sitta i ett hus med ett barn efter 4 år. Det trodde vi aldrig. Men så är det! Och det är helt underbart. Självklart har vi haft prövningar i vårat förhållande men vi har alltid klarat oss igenom det eftersom vi älskar varandra så mycket! Och nu de senaste dagarna har vi pratat väldigt mycket om just det. Att vi ska ta vara på tiden mer tillsammans och lägga mer energi på oss, efter några år så blir det i alla förhållanden att man tar varandra så självklart. Det är skönt att vi inte gör det nu. 

Vi hade en riktigt mysig kväll igår vi hyrde 2 filmer. 1 film visade det sig att vi redan hade sett.. och den andra var riktigt bra! Vi åt gott och myste hela kvällen och Albin sov så gott så vi blev inte "störda" något heller så det var riktigt skönt att bara vara! Tänka tillbaka på våran tid tillsammans skratta och gråta över saker och ting vi gjort och varit med om! Vi har många minnen tillsammans och det blir fler hoppas jag på!

Älskar er mina prinsar!

Hade bra gott folk, vet att jag skrivit lite i bloggen nu men ska bättra mig hoppas jag!

Cao 


 
 
Dalmira

Dalmira

29 mars 2009 15:38

va skönt att de fixa sej:D
hälsa brosan o pussa Albin...
kram

http://gabrielsmami.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards