Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Moa Enberg - 2 juli 2010 00:47

Ja ni man borde sova för längesen.. men jag kan inte somna!

har gått igenom garderoben gör allt för att bli trött fixat till ett par byxor.. massa tråk bara men jag blir inte trött! Varför?!


Idag har jag, mamma och Alicia varit i Ramsele fram och tillbaka och hälsat på Malin och Richard.. Albin fick inte följa tänkte att han skulle gå på dagis idag eftersom det var sista dagen och nu har han sommarlov.. så imorgon ska vi fira med risön.. ska juh bli kanon väder nu fredag och lördag! :D det gillar jag! och fy vad jag ska sola och må gott! Albin fick sen idag åka hem till mormor! så han ringde och berättade för mig att han hade jagat in kossorna i ladugården och han var så nöjd och stolt.. <3 min prins.. Saknar han så imorn ska han och jag bada och mysa på risön.. :)  på nått kosntigt vis så tycker man att det ska bli lite skönt när han åker iväg men ändå efter en ltien stund då han åkt så börjar man sakna och ångra sig, varför fick han åka iväg.. men samtidigt vet jag att han STOR trivs hos mamma! där njuter han till max! idag ahr det varit tråk väder också och jag hade inte sån energi idag heller så då är det bättre att han är i Holm och kan titta på alla kossor!!

jaja i vilket fall som helst så saknar jag han nu skulle vilja mysa ner mig med han nu och krama om han och säga att jag älskar han!!


Godnatt gott folk det här går fan inte jag ska upp imorn och träna lite innan risön hade jag tänkt!!

// Moa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards