Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Moa Enberg - 23 juli 2010 20:26

nu är det fredag kväll..

inget fredagsmys för min del! jag håller mig borta från det nu! duktiga jag! ;P

Har ikväll sprungit broarna runt 25 min men då gick jag lite grann också men på söndag är målet 35 min, då ska man springa ner på risön också och det gjorde jag inte idag! så då jävlar ska jag kämpa! man blir lite mer puschad då man har folk som är framför en och bakom! då blir man laddad på ett annat sätt!! :D

från början av springturen kändes det som jag har tagit vatten över huvudet gick sjukt trögt men sen så kändes det helt ok! men det är väl för sista backen ner! då får man lite återhämtning! jaja nog pratat om min träning och åter träning!

Nu ligger Alicia på golvet och ålar runt för fullt! har plockat ur en massa från min skötväska och har en boll som rullar iväg från henne hela tiden så hon blir lite irriterad.. :P hehe! Albin ligger och sover..

Dalmir ska åka iväg och fiska över helgen! så jag och barnen blir själva tills på Söndag!

Ikväll ska Malle komma och sova över så Albin kommer bli överlycklig imorgon när han vaknar! ;) jag ska försöka göra lite måsten imorgon om jag får till det med två barn får se annars får jag väl göra det på söndag kväll!!


Jaja nu är Alicia helt galen på en loka flaska hon plockat ut från väskan!! dags för sängen för henne också snart tror jag!!


Byee bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards