Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Moa Enberg - 25 juli 2010 21:42

Nu har jag äntligen sprungit broloppet! det var efterlängtat på nått sätt ville se hur det kändes att "tävla"! och det kändes såå bra vara inne i det där stimmet känna hur man bara vill spy och att man inte orkar mera på slutet! och när vi sprang ner på risön och sen uppför backen då jävlar var det trögt, trodde inte att jag skulle orka en meter till men det gick! är nöjd med tiden också 28 min hade som mål 35! så jag är helnöjd! då jag inte tränat såå mycket löpning inte i det tempot ialf! så jag är grymt nöjd med mig själv!

Sen så efter mitt lopp och lite vila så var det dags för Albin lilla broloppet i stadsparken! han var såå duktig, 500 meter sprang han och han orkade springa hela vägen, och när folk hejade på han så var han så stolt! kanon härligt att se och in över målinjen sprang han och då fick han en medalj! :D

Så han var helnöjd med dagen han blev dock väldigt och då menar jag väldigt besviken över att vi inte vann något på lottningen så han stod och grinade halva prisutdelningen! men efter en stund så kom vi överens att vi skulle hem och mysa och värma oss! eftersom det piss regnade hela dagen så var vi alla is kalla!

Jag har varit helt slut också efter loppet för man kämpar juh till max! så jag ska snart gå och lägga mig! helt jäkla död är jag! men det är ändå sjukt när jag kom i mål så visste jag inte vart jag skulle ta vägen för jag var så förbannat slut! men efter 10 min så har man återhämtat sig! så det visar väl ändå att man är någorlunda bra tränad!


Jaja nu ska jag faktiskt krypa till kojs! vi började se flyga drake på 4 an men vi ahr itne riktigt hängt med så vi ger upp nu snart!!


Bye Bye 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards