Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Moa Enberg - 1 oktober 2009 21:24

Nu är de 101 dagar kvar tills det är dags för en ny bebis.. herregud, visst hundra dagar kan låta ,ycket men med tanke på att jag har varid gravid i 180 så är de mycke mer än halva. :D Nice..

Snart går man juh ner på 2 siffrigt så då jäklar.. :P


Idag var jag på jobbet hade enorm huvudvärk så jag fick gå när de blev lugnt, skönt gick hem och la mig en stund och vila innan de var dags att hämta Albin, och de behövdes. Sen efter de var det ganska bra i skallen!

Sen var de dags att hämta Albin sen har han och jag varit på tjej kväll! ;) mys pojken, Han har varit Häst hela kvällen, min lilla tok.. ;) Riktigt kul, köpte en kofta på Stil, är nöjd med den..

Sen har man kommit hem och fick nått ryck och började skrubba badkaret och allt inne på toan, så nu luktar det Ajax där inne.. :P


Imorn är det en ny dag, fredag! :D

Henrik och Jessica är i stan så måste träffa dom.. Jessica lär juh vara brun som tusan så frågan är om man vill gå brevid henne nu.. Ska bli riktigt kul att träffa hon!

Sen blev det ingen tvätt gjord idag, det var bokat men imorn fanns det tid så då är bara ett måste.. :P hmm


Näe nu ska jag tända lite ljus hemma,göra lite mysigt hemma för snart slutar Dalmir han kommer väl hem runt 23 tiden.. Saknar han knappt sett varandra på hela dagen.. :/ Mys kväll ikväll då en stund sen lär ialf jag somna..

Hey då!

Hittade en bild från djurparken i sommras på mina prinsar.. ;)


  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards