Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Moa Enberg - 8 oktober 2009 09:06

Hormoner behöver jag säga nått mer.. :P Totalt katastrof.. Igår kom Dalmir hem med Blommor till mig för att göra mig lite glad.. var glad i en minut, sen sa han nått som jag inte höll med om så då blev jag surr igen.. Jag kommer inte ens ihåg vad det var, så nått speciellt var det inte heller.. blev bara tvär sur.. precis när jag fått blommor, hur otacksam kan man vara! :/ Tillslut sa han men Moa sluta va så sur glada till dig lite.. då drog upp tröjan och sa, Har du missat nått eller?!! Jag är gravid fattar du inte det! Med ett par ögon som skulle kunnat mörda.. :P Totalt kaos i min kropp! Stackars Dalmir, skrev ett litet kärleksbrev till han igår kväll och la på bordet så han kunde läsa det när han kom hem! Så då blev han lite glad ialf..


Just nu sitter jag på jobbet och har det ganska lugnt. ska väl snart ta och göra nått vettigt! Men ingen stress här! Ska sen diag träffa chefen och han ska få skriva på lite papper till försäkringskassan är juh såå mycket sånt nu som ska fixas.. man blir galen!

Idag slutar jag kl sju ikväll så de är lång dag men så är det! Skönt att få jobba så nu är jag lite lyckligare, då behöver jag inte stressa och vara sur över det!

Ha det bra.. nu är det telefon samtal som gäller!

/ Moa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards