Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Moa Enberg - 11 oktober 2009 18:44

v.28

Många kvinnor upplever att de nu blir mer känsliga och får humörsvängningar som de inte känner igen. Det är helt normalt.


Det var väl härligt att läsa! Se att man inte bara har förvandlats till en surkärring utan någon förklaring!

nu sitter jag och väntar på att Ellen ska komma! Fick precis ett mess att de va uppe på remsle så nu är de snart här! ;) Tjohoo så kul det ska bli! En bebis.. ;) Kan snusa och mysa lite med den fast hon har juh blivit ganska stor nu men någon liten mys stund kanske man kan få med henne! ;) hehe!


Ska fixa bilder på bloggen imorgon! Jag lovar nästan! Kan inte vara kul att bara läsa och läsa hela tiden!

Nu ska jag guida Ellen, så hon hittar hit! :D

Hey då igen då!


Av Moa Enberg - 11 oktober 2009 16:19

Igår var vi som sagt och åt middag jag och Dalmir.. :D Enormt mysigt.. Vi njöt som bara den, så skönt att bara slappna av äta gott och inte behöva diska efteråt.. :P hehe. Vi åt en härlig 3 rätters och blev mätta och belåtna!

När vi kom ut var det så kallt så vi åkte ett litet varv med bilen så den blev sådär härligt varm, men då var det dags att kliva ut för då var vi hemma!! En underbar kväll.. jag var väldans trött men höll mig vaken lite extra under våran ensamna mys kväll! Helt underbart det behövde vi! Men sen när klockan ringde imorse och det var dags att kliva upp.. huvva vad trött jag var det var längesedan och så jäkla länge var vi inte uppe..


Nu har jag jobbat klart och är ledig imorn, sköönt som bara den men sen är det jobb i 3 dagar sen är jag ledig hela helgen.. NIce.. om det itne skulle bli nått akut.. hoppas inte för det är skönt men man tackar juh ändå aldrig nej till pengar..

Sen på Tisdag ska jag till tandläkaren också.. inge kul ska ta bort en visdomstand.. AOCH! Den växer snett på mig så då ska jag ta en i taget.. så på tisdag ska den ena bort..

Sen på torsdag ska jag till BM, dags att lyssna på hjärtljuden och mäta SF måttet. ska bli kul, hoppas att allt går bra.. haft väldans mycket sammandragningar i 2 dagar nu och haft lite smått mensvärk så jag funderar på att ringa upp imorn redan för att se om jag kan få en tid snabbare så man får kolla upp det, eller så får jag se hur denna dag ser ut har inte haft så mycket idag så.. hmm det ordnar sig nog..


Näe nu ska jag ta och plocka lite här hemma, pojkarna varit själva hemma en dag då blir det katastrof!  Måste vattna blommor också ser jag nu när jag kollar i köksfönstret, de ser förbannat torrt ut.. :P

Soo long!!

Och Ellen är i stan ska bli så kul att se lilla Nellie också!! :D


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards