Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Moa Enberg - 4 oktober 2009 09:56

Idag är det Kanelbullensdag, det betyder att jag bara MÅSTE baka bullar.. och det gjorde de t.om på Bolibompa nu på morgonen så nu tjatar Albin att vi också ska! Så då är det bara att göra de! :) inte matvraket Moa emot.. ;) Mums!!

Sen är det riktigt dåligt väder idag så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på.. får se vad som ska hända blir nog att jag kör ut Dalmir och Albin och sen kör jag en stor städning här hemma!! Skulle vara skönt, men det blir efter bullbaket, man sölar alltid ner så mycket när man bakar bullar..

Måste kollla vad vi måste handla så vi kan baka!


Dalmir hade det inte så roligt ute igår värka det som han kom hem vid 1 tiden och skrämde livet ur mig jag hörde inte att han kom hem så helt plötsligt kom det in någon i sovrummet.. HELVETE sa jag bara sen såg jag att de va Dalmir vi pratade i fem minuter sen somnade jag om..

Idag ska väl han hämta vinterdäcken ännu en gång, Han var inte hemma igår juh han som dom ligger hos så..


I natt har jag även drömt och drömt om förlossningen, tror det är mitt och Malins snack igår som gjorde att jag drömde.. fy men det gick ganska bra ialf, ont gjorde det men den kom ut, en stor bebis var det först men sen när jag skulle kolla om de blev en flicka eller pojke så var det helt plötsligt en katt som jag försökte se könet på.. :P hel skumt sen satt vi katten i bilbarnstolen och åkte hem från BB, jag skämdes också lite över att vårat barn var så hårigt och annorlunda men jag tänkte att det är nog nått stadie som kommer att gå över så vi åkte på stan också och visade upp våran lilla bebis, En kattunge! SKUMT!! Men förlossningen gick bra ialf.. :P

Ja idag går jag in i v.27 Det börjar närma sig helt enkelt.. Drömmarna börjar komma, Sammandragningarna blir fler och fler ja och magen blir större och jag börjar få min brottarnacke.. Allt förutom brottarnacken är välkommen!!

Nä nu ska jag kolla vad som ska inhandlas sen är det bullbak som gäller.. 

Ha en bra dag! Ska lägga in lite bilder sen ikväll om jag orkar.. så ni får se lite nya bilder.. På mig tjokisen och resten av familjen..


Klart slut! 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards