Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Moa Enberg - 5 oktober 2009 15:00

Det blir inte så mycket bloggande här nu några dagar föhoppningsvis inte så länge.. Datorn har pajat! Panik i livet men vi ska försöka överleva det ändå.. Va precis på expert och dreglade lite, men vi bestämde oss för att inte göra nått vannsines köp! Man kanske kan hitta nått annat för bättre pris i någon annan stad, typ Sundsvall!!


Idag har jag hunnit med mycket på förmiddagen eftersom man inte hade någon dator att fastna i.. :P

Så jag har plantera om alla blommor och köpt två nya blommor också.. Stor städat hemma och haft en fixar dag, sköönt som bara den..

Nu väntar jag på att Dalmir ska sluta han få sluta kl 16 idag så de är nice! Då är det iväg och hämta Albin sen ska han byta däck med jocke på bilen! Grabbarna i garaget!!

så då ska jag passa på att putsa köksfönsterna så de blir rena och fräscha innan vinterns kalla dagar kommer! Blev så fräscht med nya krukor och så i köksfönstret så.. :D

Nä ska ta nått gott på cafét nu medans jah väntar..

just de ska iväg på skattkistan också! nu blev det juh nästan stressigt.. :P hehe


Hade bra jag hoppas jag kan blogga nsart igen så kika in igen så får ni se om vi har löst vårat icke existerande dator problem! :/ Jävla skit! men men sånt som händer eller?! :P

Hey Dåe

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards