Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Moa Enberg - 3 oktober 2009 22:15

Idag blev inte alls dagen som jag hade tänkt mig.. Hade jätte mtcket att göra eller bara pyssla på med men det blev verkligen inte så.. Slutade med att dalmir vaknade gick och skulle byta däck på bilen, ringer efter en stund och pratar på jag frågar Jaha har de gått bra att byta däck? Ehh näe jag har inte kommit dit än.. hmm efter att varit borta i en timme, typiskt Dalmir! Jag ska bara.. :P

Sen kommer han hem, eller jag och Albin hade gått upp till Malin med familj då så vi hon och jag satt och surrade på om allt möjligt som 21 åringar mammor gör.. ;) hehe..

Då kommer Dalmir på att vi kanske ska äta pizza, så pizza blir det!! Sen gick vi hem en sväng.. och Dalmir bestämmer sig för att han kanske ska gå ut och ta någon öl med grabbarna.. så jag och Albin bestämmer oss för att inte sitta hemma och sura ensamna så vi drog ut till Holm och suprisade dom lite.. :D hade även med mig chips och dipp så vi blev glatt mottagna.. :P

Imorn är de söndag, vilodagen... är så enormt jäkla rastlös så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..

Skulle verkligen vilja hitta på nått jag orkar inte sitta och glo in i väggen halva dagen och sen komma på hmm ska vi gå på affären och kolla vad vi ska äta.. och då gå runt i en halvtimme där bland hyllor och försöka komma på vad man egentligen är sugen på..

Jag har kommit in i ett stadium nu att antingen ska man från när man kliver upp ha full fart hitta på nått direkt eller så kan man lika gärna bara ligga kvar i den där förbannade sängen...

Hmm jäkla Söndagar jag gillar inte dom längre..


På måndag ska jag ringa chefen, försöka få några kloka råd av den människan!

Näe om man ska gosa ner sig med Albin nu han var helt slut i bilen nu vägen hem från Holm! Varit vaken hela dagen och lite små förkyld det tar på krafterna..

Man kan juh hoppas han sover lite längre imorn! skulle vara skönt till nio tiden ialf..

Jaja hoppas ni alla har haft en bra helg för nu är den snart slut.. :P Positiva Moa..

Godnatt

Av Moa Enberg - 3 oktober 2009 09:32

min mys pojke har blivit förkyld, är lite snorig och hostig.. men härligt nog ingen feber så han är ganska pigg ändå..

Idag blir det då en lugn dag skulle jag tro.. Vara hemma och fixa lite, ska putsa fönsterna i köket kasnke och plantera om några blommor.. tjohooo vad roligt.. Skulle vara kul att åka till sundsvall men jag tror inte att det blir det eftersom han är lite små krasslig!!


iförrgår träffade Dalmir min morfar på stan han var inne på expert och skulle köpa en ny Tv en Plasma TV!! Hur grym är han inte 87 år och ska köpa en plasma, kan man vara mer härlig. Han ska vara med om allt och haft allt.. :P

Jag måste hälsa på han någon dag nu i veckan var ett tag sen nu!


Näe om man ska diska efter kvällfikandet igår... :P

Hej då ha en bra dag!!

Skriver kanske mer ikväll!! 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards