Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Moa Enberg - 2 oktober 2009 09:50

Nu är det fredag, har redan hunnit till tvättstugan ska snart dit igen, Albin trampade ut i det frostiga gräset och undrade vad som hade hänt med gräset.. Jag förklarade att det är frost, då sa han jaha då kommer det snart snö och då kommer bebisen också snart.. Det har varit våran förklaring när bebisen kommer.. När de är snö ute och tomten har varit hos oss.. :P Så jag fick förklara att det är lite längre tid kvar.. Att det måste vara snö ute i flera flera dagar innan.. ;)


Igår kväll kollade jag och Dalmir på en mindre bra film men vi kollade oss igenom den ändå.. sen slockande jag och dalmir efter en liten stund..

en härlig kväll..


Idag ska vi upp till sjukhuset kl 11 sen kommer henrik och jessica hit vid 12-13 tiden de vill titta på lägenheten sen hoppas jag på en fika nere på stan.. ;)

Sen blev vi bjudan på Taco kväll hemma hos mammi när Dalmir slutat så då drar vi väl dit och svulla i oss lite.. :D yummie!

Näe nu är det dags igen, Mot tvättstugan!! :/

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards