Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Tisdag eller?!?

Av Moa Enberg - 27 juli 2010 21:47

jag är totalt dag vill nu...

ingeting är som det ska..

Inget dagis, mammaledig = noll koll!!

Men tillslut så kom jag på att det var tisdag!


idag körde jag igång igen med träningen, vilade igår då jag var stum i benen efter borloppet och det hängde kvar lite grann idag också.. var ute med vagnen i ca 40 min och sprang! riktigt härligt! gick faktiskt bra! bättre än första gången jag sprang med vagnen så det var skönt!

Imorn blir det gym tänkte jag då ska jag väga mig också och se om det har hänt något! har haft en jobbig huvudvärk nu några dagar kan det bero på LCHF kanske?! men idag fuskade jag faktiskt vi blev bjudna på fika hos några kompisar så då tog jag en gudomligt god muffin!! jag njööt men edn var slut ganska snabbt också.. :P hehe!

jag hoppas på fint väder imron så man kanske kan ta och gå till risön med barnen! det var juh evigheter sen nu känns det som! Albin frågar i stort sett varje dag om vi inte kan gå på risön! så imorn om det är bra väder så blir det risön så är det bara!

annars blir det väl en sväng på stan, det är juh så härligt när det är nipyreveckan, massa folk!! :D tråkigt att det ska behövas nått sånt stort för att få folk att gå ut på denna stad.. men det är väl kul att det händer någon gång om året ialf.. :P hehe!


Jaja nu ska jag fortsätta se på film.. imron håller jag tummarna för att jag nått min inskrivningsvikt! så håll dom med mig!


Byee byee!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards