Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Moa Enberg - 4 augusti 2010 21:09

Oj oj vilken eftermiddag vi har haft här hemma!

Alicia har varit på sitt värsta humör vet inte vad det varit blandning mellan övertrött och allmänt sur!!

Inget har varit bra för henne.. eller hon har varit någorluna nöjd när hon fått suttit på min höft och jag har trallat runt och studsat runt då fick man nästan ett leende! Albin har ändå varit snäll, duktig och förstående men när ett barn skriker så är allt annat jobbigt!! så ikväll när han skulle lägga sig sa jag förlåt att jag har varit så tråkig idag men han sa så snällt att det gör inget mamma, jag älskar dig ändå och imorn kan vi kasta vattenballonger.. :D så imorn om vädret tillåter ska vi ha vattenkrig!

Imorn börjar Dalmir jobba kl 11 sen är han borta hela dagen! slutar på Jysk kl 18 sen ska han direkt till Näsåker och jobba på urkult!! så jag blir hemma med de två vildarna själv hela dagen imorn plus att vi har en träff med en kvinna ang ett hus.. känns nästan som att jag ska ställa in det tror inte precis att jag kan sitta och prata med henne i lugn och ro då!! :S får se hur morgondagen blir och vad Alicia har för humör!! få bestämma mig imorn ang om det!!

Så ikväll har man inte hunnit göra så mycket än att försöka hålla någorlunda stämming i hemmet!!

Imorn ska vi nog åka ut till mamma en sväng på eftermiddagen efter dagis!

nu orkar jag inte mera!

Bye bye


Fotograf: någon ur familjem Blazevic.. ;)  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards