Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Moa Enberg - 13 augusti 2010 21:26

Jaha nu är det redan fredag och helgen är här...

Torsdagen var en riktig jobbog dag mentalt, var helt slut när kvällen kom men jag hade ändå svårt att sova.. alldeles för mycket tankar i mitt huvud snurrade.. hur ska allt gå hur ska jag klara av det här för det tär på mig men jag ska väl ändå inte klaga det är Albin det är värst för..

I torsdags när vi var på sjukan så var vi där i 2 tim.. massa prat undersökningar gråt ja allt! riktigt jobbigt var det.. och nu har vi ett par ännu tuffare månader framför oss! det allt detta handlar om är Albins mage han är juh konstant förstoppad, det som blir då är att tarmen töjer ut sig och det blir som ett stort "rum" den blir inte lång och smal hela vägen utan den blir som uttöjd på slutet och där bara samlas det och packas på.. så nu måste vi få tarmen att få tillbaka sin normala form.. och det tar mellan 3-6 månader.. och nu ska vi ge han laxering (klyx) varje dag i 3 dagar sen varannan dag i 7 dagar sen var tredje dag hela tiden.. tills det kommer igång normalt igen.. så detta kommer bli ett rent jävla helvete, ni anar inte hur edt är att ge han detta.. sist vi var på akuten med han fick vi vara 3 st som höll i han igår klarade vi det med bara två idag fick jag och mamma ge han, man får brottas och det blir skrik och gråt!! ni anar inte ni som inte varit med om detta ni kan inte förstå.. jag HATAR detta! varje gång jag måste göra detta så plågas jag mitt hjärta går i tusen bitar jag vill egentligen bara lägga mig ner och gråta.. jag vet att denna period kommer vara hemsk och att detta är för Albins skull men fan också!! varför, har itne Albin haft nog med problem.. jag orkar inte detta!!

men man måste juh för Albins bästa men det känns som jag kommer gå i tusen bitar, jag kommer inte orka detta!! men vi har inget val.. och stackars Albin hur ska han orkar egentligen är det fan inte synd om mig det är han det är synd om!!


Nu sover min prins så gott och jag bara älskar denna varelse såå mycket! Alicia ligger också och sussar gott heltr ovetande om alla problem.. Mina älsklingar..<3

nu fick jag skriva av mig det behövde jag vill inte skriva ut alla våra problem men detta ville jag ändå skriva..?!?!?

jaja Hej då gott folk!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards