Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Moa Enberg - 23 augusti 2010 21:31

Helgen i Umeå var kanon, blev sjuk men det var perfekt ändå!

har inte gjort något speciellt, var på ett tropikhus och kika på massa olika djur! mestadels ormar.. :S men det var spännande!!

Sen var vi på busplaneten tror jag det hette, det var som knasiga kojan typ! lite mindre kanske! men det var kanon sen har vi bara njutit och mått gott!

resan dit gick kanon med båda barnen.. åkte på torsdag kväll vid 19 tiden så jag tänkte att båda barnen kunde sova, Alicia sov i stort sett hela vägen hon vaknade när vi var 1 mil från umeå! Albin var vaken HEELLAA vägen helt sjukt, han babblade på om allt mellan himmel och jord! sa vilka bilar vi skulle köra om osv.. kallade bilisterna för fegisar dom som körde sakta, sen typ 2 km från stan somnade han men sen när Malin kom och mötte oss vid bilen vaknade han av lycka och berättade att han varit vaken hela vägen! ;) sötnos!

Albin har trivts som fisken i vattnet! det har hänt nått i stort sett hela tiden..

Men igår när vi kom hem så var det ändå skönt han hade saknat sitt rum och sin säng! och han sov länge imorse! inte förrän halv nio klev vi upp! mys!!

Sen idag har vi bara hjort lite ärenden betalat några räkningar och imorn är det dagis! jag ska rensa min garderob och fixa lite annat!! ska försöka ta det lite lugnt också! men vi får se vad det blir av det!!

Ingen träning och det mår jag piss av!! men är lite små förkyld så jag vill inte riskera att bli ännu sjukare!!

jaja massa trams idag men vet verkligen itne vad jag ska skriva..

barnen sover och dalmir har också slocknat i soffan.. :P så jag ska väl också sova snart och hoppas på att jag känner mig lite friskare imron!!


Godnatt!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards