Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Moa Enberg - 5 augusti 2010 22:04

Halloj!

Idag är det första dagen på urkult! Dalmir är där ikväll och jobbar/roar sig!

jag är ingen direkt urkultare och har aldrig varit och kommer förhoppningsvis aldrig bli.. :P haha!! så jag håller mig hemma i helgen!!


Idag åkte jag och träna imorse sen har det varit fullt ös hela dagen!! vi åkte ut till mamma alicia och albin fick paket! Alicia får juh månads paket varje månad då hon "fyller" ny månad.. idag fick hon två dagar tidigt men men.. Albin fick ett paket han med! Så dom fick en pyjamas var, ALicia fick en jätte söt Laban pyjamas med en kossa på och Albin fick en också med kossa på!! skit fina och super härlig kvalité! sånt som kanske håller lite längre! annars blir dom juh såå urtvättade och tråkiga efter bara några tvättar!!

Idag har vi fått korten från när vi var och knäppte hos Birgittas ateljé och guudd så härliga kort ni ska få lite smakprov.. dom är helt underbara och vi kommer bli såå pank!! fy fan!! man måste juh bara ha alla!! det är helt sjukt!!

oj oj!! jaja här kommer dom!!


               


  

   

         Hur ska man kunna välja!!!???

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards