Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Godmorgon folket!

Av Moa Enberg - 29 oktober 2009 09:52

Nu på morgonen har man hunnit varit hos tandläkaren, skulle juh ta bort stygnen. Men när jag borstade tänderna innan så borstade jag bort stygnen.. :P men det var lite geggigt på dem så gick ändå dit så de kunde spola rent.. Så nu är jag äntligen "Klar" med den ena sida.. Sa till dem också att jag vägrar ta den andra under graviditeten och hon förstod mig! Sa att jag bara har suttit hemma och böla under 1 veckas tid efter att de hade dragit bort den.. då skrattade hon lite men förstod gott och väl.. det avr en bra tandläkare.. den andra som jag har haft var sjuk och han skulle juh bara ha idiot förklara mig nästan.. :P hehe han är helt galen men lite rolig också!  han är duktig på att göra en nervös ialf.. :P


I natt har jag sovit som en kratta, vet inte varför men vaknat hela tiden det har inte kännts bra på nått sätt!

Ikväll kommer ialf Dalmir hem ska bli riktigt skönt! Har saknat han!!

det låter som om de har haft roligt ialf!

ikväl blir det nog en sväng på stan också är juh kvällsöppet så då kan man väl dra dit och vara där med Albin tänkte jag då håller man han vaken också!

idag ska jag storstäda också, måste göra det innan älsklingen kommer hem! Det skulle ialf jag uppskatta om jag hade varit borta! komma hem till ett rent hem!

Sen ska jag åka förbi min morfar idag har inte hälsat på han på väldigt länge, får dåligt samvete! Så dit en sväng innan man åker hem och städar! Sen borde jag gå till banken också men jag tror jag gör de imorn istl!

Jag skriver säkert ikväll! ;)

Hey dåe


 
 
johanna

johanna

29 oktober 2009 10:32

Härligt att du är färdig med tanden nu, usch! synd att man jobbar när det är kvällsöppet på stan annars hade man kunnat hänga på!

http://www.pluppy.blogg.se

 
johanna

johanna

29 oktober 2009 10:35

Haha, skrattade lite åt din kommentar i min blogg!! Magen ser ju ut så där utan kläder men inte fasen syns det så där mycket när jag har kläder på mig... Men det kommer väl det med : P Innan jag har hunnit ikapp dig så har väll du fått din goknodd!

http://www.pluppy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards