Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Alla barnen utom Albin..

Av Moa Enberg - 29 oktober 2009 21:45

Idag har vi haft en bra dag, var hemma hos mormor och Albin fick vara där han trivs bäst, nere i ladugården! Där gav han alla kossor hö han jobbade på sten hårt..Sen åkte vi in till stan hälsade på Gammel morfar och Albin pratade på som vanligt en massa med han! men morfar hörde väl hälften av vad han sa, söt morfar min! ;)


Sen åkte vi hem fixade lite hemma innan Dalmir kommer hem, så nu är det rent och fint hemma.. Så då blir han nog glad! fast det skulle han nog ha blivit ändå!

Lite snabbt tröck vi oss och mat, hade tänkt hinna ner på jobbet och snacka lite skit med johanna men det hann vi inte, eftersom det var spökkväll på stan, butikerna var öpnna till 20 och var Eldshow och dansuppvisning ute på stan, sen en massa erbjudanden i butikerna och även Ansiktsmålning för barnen!! Och självklart ville Albin måla sig!

Så alla barnen som målades ville målas till spöken och liknande men inte Albin! Han ville juh såklart vara en kossa! Och såklart att han fick det! Sötnosen min! sen kröp ahn på alla fyra resten av kvällen! Om han leker mycket ko i vanliga fall då kan ni juh bara tänka er hur det blev nu när han VERKLIGEN var en kossa!

Så när vi kom hem blev det stor bråk eftersom vi var tvungen att tvätta bort det innan han skulle gå och lägga sig! Men jag har lovat att vi ska köpa ansiktsfärg imorgon så han kan vara kossa varje dag om han vill!kände mig som världens häxa när jag tvinga han att tvätta bort det, emn jag ar som tvungen. han börja kleta runt det och kliade sig smått så.. :/


Imorn är det tvättdag för oss så jag ska tvätta, Dalmir jobbar från 12-18 tror jag sen ska vi väl mysa kolla på Idol, möjligtvis! Sen på lördag är de Halloween, ska väl itne göra så mycket. Gå på kyrkogården och tända ljus precis som gammfolket.. :P men jag tycker det är lite mysigt och det är så fint då också juh! Dalmir jobbar juh så det är lite tråkigt men men vad ska man göra han måste, någon måste tjäna in pengar till familjen! ;)

Nä nu ska jag dö i soffan en stund! men här kommer det lite bilder på min lilla ko! ;)


  


  


  

Min sötnos till Ko, men han hade inge horn, det var synd tyckte Albin!


 
 
Rosida

Rosida

29 oktober 2009 22:17

Söta bilder. ^^
Fin blogg. ♥

http://beyondthesurface.blogg.se

 
Linda

Linda

30 oktober 2009 09:37

Haha, han är ju för söt! =)

http://lindasliv.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

31 oktober 2009 22:07

hahah, så himla klockrent!! längtar till dess att jag får komma till Holm och leka ko med Albin :)

http://www.lundlundberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards