Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Migrän!

Av Moa Enberg - 30 oktober 2009 22:30

Fy bubblan vilken dag! Har haft det värsta migrän anfallet på länge idag.. vaknade imorse tog alvedon men de kom upp efter en liten stund sen har jag bara legat hela dagen och kräkts konstant, nu börjar det äntligen släppa har inte kräkts på 2 timmar.. :P

men vad det ser ut hemma nu efter en dag i soffan och en son som leker.. men han har varit helt underbar och snäll.. Han ringde till mamma och sa du måste komma mamma är sjuk, du måste klappa hon! Sötnosen min!

Så idag blev det itne mycket gjort, skulle på staden och fixa lite ärenden och sen tvätta men så blev det inte får ta det någon annan dag!

Imorn ska man väl fixa lite hemma sen börjar Dalmir kl 16 så det kommer väl inte hända så mycket sen på kvällen!

Så skönt att ha Älsklingen hemma igen! Fredagsmys. dock är jag lite tråkig och har bara kräkts.. han gjorde god mat men den kom upp lika snabbt!

Han jobbade diag men sen har han tagit hand om mig min underbara prins! ;)

Nä nu ska ni äntligen få en magbild på mig också! Är i v.30 nu! tiden bara rinner iväg!

Ha en mysig afton!


   Fint smile va?! ;)

 
 
linda

linda

31 oktober 2009 07:16

Usch, ingen vidare dag för dig! =( Hoppas du mår bättre idag!
Absolut hittar vi på nå i veckan... Om det inte är svinis Milla fått nu då... Hon har fortfarande nästan 40 graders feber... =( Men men, hoppas ni får en fin helg!
Kram

http://lindasliv.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

31 oktober 2009 21:35

ååå jäklar vilken mage :D Jätte fint !!

http://JohannaAslund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards